Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Абсалямова Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Абсалямова Я. 
Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації [Електронний ресурс] / Я. Абсалямова // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_1-2_7
Розкрито сутність та значення мотивації викладача до професійної самореалізації. З'ясовано взаємозв’язок понять "мотив" і "мотивація". Виокремлено пізнавальні та соціальні мотиви, які впливають на формування прагнення викладача до самореалізації, а саме: змістово-пізнавальні, операційно-пізнавальні, мотиви самоосвіти, широкі або вузькі соціальні чи позиційні та негативні мотиви. Констатовано, що процес самореалізації як розвитку особистості педагога відбувається відповідно до законів діалектики, у вигляді руху по спіралі і є нерозривно пов'язаним з потребами особистості та мотивацією. Прагнення викладача іноземних мов ВТНЗ до самореалізації формується багатьма мотивами, які утворюють певну ієрархічну структуру і взаємодіють між собою; мотивація професійної самореалізації має індивідуальний характер, залежно від потреб кожної конкретної особистості.Раскрыта сущность и значение мотивации преподавателя к профессиональной самореализации. Выяснена взаимосвязь понятий "мотив" и "мотивация". Выделены познавательные и социальные мотивы, влияющие на формирование стремления преподавателя к самореализации, а именно: содержательно-познавательные, операционно-познавательные, мотивы самообразования, широкие или узкие социальные или позиционные мотивы, негативные мотивы. Констатировано, что процесс самореализации как развития личности педагога происходит в соответствии с законами диалектики, в виде движения по спирали и неразрывно связан с потребностями личности и мотивацией. Стремление преподавателя иностранных языков ВТУЗ к самореализации формируется многими мотивами, которые образуют определенную иерархическую структуру и взаимодействуют между собой; мотивация профессиональной самореализации имеет индивидуальный характер в зависимости от потребностей каждой конкретной личности.The article explains the essence and significance of motivation of a teacher to professional self-realization. The interrelation of the concepts of „motive” and „motivation” is revealed, as well as the cognitive and social motives, which influence theformation of the aspirations of a teacher to self-realization are allocated.
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.137 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Абсалямова Я. 
Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу [Електронний ресурс] / Я. Абсалямова // Рідна школа. - 2012. - № 8-9. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_8-9_9
Розглянуто дуальний характер професійної самореалізації викладача в системі неперервної освіти, як процес, що відбувається у вигляді руху по спіралі; по-друге, фахова активність за умови відповідної мотивації. З'ясовано показники, за якими можна визначити рівень професійної самореалізації з огляду на перевагу практичних занять з іноземної мови у ПТНЗ: науковий рівень організації навчально-виховного процесу, професійна спрямованість навчального матеріалу, методичний рівень практичних занять, стиль практичного заняття, педагогічна майстерність викладача. Охарактеризовано різні підходи до розкриття сутності поняття самоконтролю, підкреслено необхідність взаємозв'язку понять "самоконтроль" та "самооцінювання", оскільки це є компонентом контрольного-оцінювальної діяльності.Рассмотрен дуальный характер профессиональной самореализации в системе непрерывного образования, во-первых, как процесс, происходящий в виде движения по спирали, во-вторых, как профессиональная активность при соответствующей мотивации. Исследованы показатели, по которым можно определить уровень профессиональной самореализации, учитывая преимущества практических занятий по иностранному языку в ПТУ, в частности: научный уровень организации учебно-воспитательного процесса, профессиональная направленность учебного материала, методический уровень практических занятий, стиль практического занятия, педагогическое мастерство преподавателя. Охарактеризованы различные подходы к раскрытию сущности понятия самоконтроля, подчеркнута необходимость взаимосвязи понятий "самоконтроль" и "самооценивание", поскольку именно это является компонентом контрольно-оценочной деятельности.The article explains the essence and importance of organization of professional self-realization process for the foreign language teacher of technical educational establishment and defines directions for further studies.
Попередній перегляд:   Завантажити - 142.255 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Абсалямова Я. 
Розвиток професіоналізму викладача іноземних мов технічного ВНЗ у процесі професійної самореалізації [Електронний ресурс] / Я. Абсалямова // Рідна школа. - 2013. - № 6. - С. 13-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_6_5
Розкрито сутність та важливість розвитку професіоналізму викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу в процесі професійної самореалізації. Обгрунтовано, що розвиток професіоналізму цієї категорії викладачів має інтенсивний перебіг на всіх етапах самореалізації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.371 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Абсалямова Я. 
Роль самоменеджменту в стратегії професійної самореалізації викладача ВНЗ [Електронний ресурс] / Я. Абсалямова // Рідна школа. - 2014. - № 8-9. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_8-9_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.637 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського